Jesteśmy specjalistami w dziedzinie opieki nad dziećmi do lat 3ch.

Jesteśmy bardzo zgranym zespołem, o spójnej wizji i wartościach w stosunku do tego co robimy i dążymy do tego, by robić to jak najlepiej, by nasze Gwiazdki czuły się u nas najlepiej, by czuły, że to miejsce jest dla nich przyjazne, rozwojowe – po prostu wyjątkowe.

Nasze Ciocie mogą liczyć na pełne wsparcie i zaufanie ze strony właścicieli i Dyrektor. Podstawową wartością, jaka wyznajemy, jest SZACUNEK. Okazujemy to w każdym kontakcie i na każdej płaszczyźnie, przede wszystkim w stosunku do naszych dzieci, jak i w stosunku do Rodziców i siebie nawzajem. Daje nam to możliwość tworzenia niepowtarzalnej atmosfery pełnej zaufania i spokoju ducha.

Wszystkie bieżące problemy rozwiązujemy od ręki, gasimy je w zarodku. Rozmawiamy. KOMUNIKACJA to kolejną rzecz, na którą kładziemy nacisk. Dużo rozmawiamy z Rodzicami, wymieniamy się informacjami o dziecku, zarówno na żywo jak i poprzez komunikator dostępny w aplikacji Livekid. Mamy ciągły kontakt. Pielęgnujemy również komunikację wewnętrzną. Odnosimy się do siebie z szacunkiem, dużo pytamy siebie nawzajem, nie wytykamy błędów, ale wzajemnie pilnujemy przestrzeganie obowiązujących standardów. Wychodzimy z założenia, że jeśli ktoś dołącza do naszego zespołu, to chce się z nami rozwijać i chce dla naszych gwiazdek jak najlepiej.

Dążymy do poziomu EKSPERTÓW.

Cały czas podnosimy swoje kompetencje, poszerzamy wiedze a wszystko po to, by być jak najlepszą wersją siebie dla naszych Gwiazdek. W tym celu wypracowałyśmy konkretne rozwiązania.

WEBINAROWE WTORKI – w każdy wtorek w trakcie drzemki dzieci uczestniczymy w webinarach online, które są związane z tematyką rozwoju dziecka w wieku do lach trzech.

KSIĄŻKOWE ŚRODY – w każdą środę staramy sięgnąć się po lekturę w formie książki. Czytamy albo książki z naszej żłobkowej biblioteczki albo książki własne przy czym wymogiem jest by książka po którą sięgamy była związana z tematyką zawodu, pedagogiką, psychologią pozytywną itp. Jeśli nawet w praktyce wychodzi 15 minut czytania to przy zachowaniu regularności taki nawyk bardzo poszerza naszą specjalistyczną wiedzę.

PIĄTKOWE PLANOWANIE -w każdy piątek w trakcie drzemki dzieci, omawiamy sytuacje z danego tygodnia i planujemy zajęcia na kolejny tydzień. Mamy jasno rozpisane kto kiedy i za co odpowiada, każda Ciocia dysponuje kalendarzem w którym prowadzi notatki i zapisuje ważne daty dlatego nasza praca jest płynna i zorganizowana i jasno określona dla wszystkich.

SŁODKIE PONIEDZIAŁKI -dbamy o to by każdy tydzień rozpoczynać z dobrym nastawieniem. Nasze Gwiazdki w każdy poniedziałek mają rozstawiany skakaniec-dmuchaniec, który wprowadza je pozytywnie w nadchodzący tydzień. Dbamy również o nasze nastawienie gdyż wiemy, że się udziela 🙂 Dlatego w każdy poniedziałek dbamy o to, by do przedpołudniowej kawy zawsze pojawiło się coś słodkiego (najlepiej takiego bez tradycyjnego cukru) 😉

Nasze wewnętrzne zasady

U nas wszystko jest jasne. Jasno określone jest kto za co odpowiada, dlatego panuje u nas spokój i przyjazna atmosfera. Nie tworzymy miejsca na niepotrzebne sytuacje a to wszystko dzięki kilku zasadom, których się trzymamy.

ZASADA RADYKALNEJ SZCZEROŚCI – mówimy otwarcie i na bieżąco co daje nam poczucie zaufania w stosunku do siebie nawzajem. Jesteśmy uczciwe i autentyczne. Dzięki temu możemy sobie ufać i się szanować. Staramy się jasno i precyzyjnie komunikować. Jest to podstawą naszej czystej i przejrzystej atmosfery w pracy, a w tym zawodzie atmosfera jest najważniejsza, gdyż dzieci są „małymi radarami emocji” i bardzo ją odczuwają.

ZASADA AKTYWNEGO ROZWOJU – kto się nie rozwija ten się cofa. Nasze Ciocie cały czas się doszkalają, by być najlepszą wersją siebie, gdyż są świadome, że ich wzorce zachowań mogą być powielane przez nasze Gwiazdki poprzez naturalną obserwację i naśladownictwo.

ZASADA MAGICZNYCH DRZWI – przychodząc do żłobka zostawiamy swoje sprawy osobiste, ewentualne problemy i złe emocje za drzwiami żeby nie zarażać nimi innych cioć i przede wszystkim dzieci.

ZASADA PEŁNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI – każda z nas jest w pełni odpowiedzialna za siebie. Nie wyręczamy siebie nawzajem, nie kryjemy swoich błędów tylko uczymy się do nich przyznawać zgodnie z założeniem że „nie popełnia błędów ten, kto nic nie robi”. Sprawnie szukamy rozwiązań, metod naprawczych i korygujących.

ZASADA „NO SENIORITY BUSINESS” – Oznacza to, że nie jest dla nas aż tak ważne czy ktoś skończył studia czy nie (choć jest to mile widziane) i jakie ma dotychczasowe doświadczenie. Najbardziej zależy nam na tym by pracujące u nas osoby były lojalne, miały otwarte serce, były pełne ciepła i czuły że praca z dziećmi to ich powołanie. Ważne jest dla nas również to, jak nasza ciocia odnajdzie się w naszych standardach, czy interesuje się samorozwojem, uczestnictwem w szkoleniach, dziecięcą psychologia i psychologia pozytywną.

ZASADA „WIZYTÓWKI” – my same i lokal w którym pracujemy to nasza wizytówka. Dlatego do pracy ubieramy się w koszulki firmowe z logo co nas identyfikuje z miejscem pracy. Poziom czystości w lokalu również świadczy o nas. Pomimo tego, ze w żłobku 2 razy w miesiącu odbywa się gruntowne sprzątanie wykonywane przez firmę zewnętrzną, my również każdego dnia dbamy o nasze miejsce pracy.

Stałe przywileje w ramach naszej kultury organizacyjnej:

Praca opiekuna w żłobku jest bardzo odpowiedzialna. Jeśli ma być wykonywana na najwyższym poziomie, muszą być do tego stworzone odpowiednie warunki.  Doskonale o tym wiemy, dlatego dbamy o nasze specjalistki poprzez przywileje które nabywają w trakcie stażu pracy, a są to np.:

  • PRACA W SYSTEMIE 7 GODZIN DZIENNIE
  • WŁASNY BUDŻET przyznawany co miesiąc na placówkę do dyspozycji na potrzeby bieżących zajęć 
  • KSIĄŻKA URODZINOWA z dedykacjami od zespołu. Celebrujemy nasze święta wraz z Dziećmi 🙂
  • SYMBOLICZNE PREZENTY OKAZJONALNE (z okazji dnia nauczyciela, dnia kobiet, pod choinkę)
  • Tradycyjnie nietradycyjne GRUDNIOWE SPOTKANIE – jako alternatywa „śledzika” 
  • DODATEK „SELFCARE”- w dbałości o siebie i innych
  • Różnorodne SZKOLENIA
  • ROZMOWY PÓŁROCZNE (2 razy do roku okolice maja i listopada) – analiza działań, rozwoju, weryfikacja standardów
  • PAKIET NOWOROCZNY – podstawowa wyprawka na nowy rok w zależności od bieżącego zapotrzebowania
  • PREMIE ŚWIĄTECZNE – symboliczne, ale jednak 🙂
  • ZASTĘPSTWA W POSTACI CIOĆ DOCHODZĄCYCH